tisdag 12 juni 2012

Intervju

Ja idag var det dags för en andra intervju på samma företag som tidigare,
bara hålla tummarna att man är tillräckligt intressant för att gå vidare till en 3e
intervju ! :)

Igår gick jag ner på stan, skulle på arbetsförmedlingen, men jag gick halvt vilse, haha!
Så det slutade med att jag gick till galleriorna och shoppade lite, så trevligt så.
Pierre kom ner på stan efter han slutat jobbet så vi strosade runt och åkte sen
till Ingelsta för att besöka Bauhaus och sen på gallerian där för att beställa
ljuslyktor på Cervera :)

Fick med mig kuddfodral i tre olika färger - lila, grå och grönt. En ask för tepåsar,
krukor, ljuslyktor. Och vi köpte även träolja till altanen.
Så roligt att börja köpa saker att inreda med och planera för hur det ska se ut :)
Tittade även lite på golv till vardagsrummet, tapeterna och färg har vi redan bestämt dit.

Idag hoppas jag att mina ridkläder anländer hit så jag och Linda kan ta en ridtur imorgon ! :)

Igår fick jag prata med en vän som jag inte pratat med på sååå länge,
och det kändes som om världen lättade efter det samtalet.
En sten lättade ifrån mig och jag blev så enormt glad,
samtidigt så mycket känslor, så mycket minnen som spelas upp.
Förra året hade jag den bästa sommaren någonsin, och den kan ingen ta ifrån mig/oss.
Jag har flera väldigt bra vänner, men sen finns det en speciell, som skiljer sig från andra,
trots att vi umgåtts minst av alla, så känner hon mig bäst, och hon läser av mig
på ett sätt som är halvt skrämmande. Ingen kommer någonsin kunna ersätta hennes plats.
Nu längtar jag ännu mer till sommarfesten då jag äntligen får träffa henne igen :D




Charles De Gaulle - Kommer alltid vara kungen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar