måndag 11 juni 2012

Ny vecka, nya utmaningar

Så var man inne på första veckan som arbetslös!
Men det ska jag göra nåt åt! :)
har 2a intervjun imorgon på samma företag,
sen har jag sökt nåt jobb till och ikväll ska jag
sätta mig ner o söka några till, hittade några intressanta ! :)
Så länge man håller humöret uppe och inte ger sig,
så löser sig allt till slut, bara man vill! :)

Fick idag bekräftat att flytten blir en vecka tidigare, såå häärligt!
Men stressigt då vi bestämt att på 2½ dag bli klara för att
dom som ska in i denna lägenhet ville komma in tidigare också.
Men det ska gå, allt är ju packat innan, och är inte så stora ytor
som ska städas, så det ska vi klara! Blir lite sömn, men det är det värt!

Försöker som en galning hitta en kattunge, men alla är redan tingade,
hur svårt ska det vara?!?! Måste åka hur många mil som helst för att
få tag i en..

Ibland kan några minuters tystnad, säga så himla många ord!


Mina ridkläder postades igår, så förhoppningsvis har jag dem imorgon :D
Dock kommer ridhjälmen inte förrän onsdag förhoppningsvis,
pappa ska skicka den imorgon. Kanske kan låna en hjälm iaf
så att man kan provrida och känna sig för :)

Nu ska jag jag leta fram lite kläder sen ta en promenad till stan :)

Hoppas ni har en bra dag ! :)

På mammas 50 års kalas ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar