fredag 15 juni 2012

Ledig


Denna fredag har jag bara tagit det lugnt medans Pierre var på jobbet. Suttit ute på balkongen i solen, planerat och drömt lite. Längtar så jag blir galen, men får hålla ut cirka 5 veckor till innan målet är i hamn.
Vi har kikat på lite möbler idag, och jag är helt kär i vissa saker, så det blir att spara framöver!
Matte kom förbi på kvällen och surrade lite, så nu hoppas jag att han hänger på till Norrland när sommarfesten är, hade vart super skoj ! :)

Imorgon ska vi ränna runt på lite secondhand osv, vi är ute efter en speciell möbel, som vi vill göra om för att få den stil vi vill ha, så den passar in i vardagsrummet senare. Och på eftermiddagen ska jag äntligen provrida Hero, för det blev inte av tidigare i veckan!

På onsdag till veckan så åker jag till Nässjö för att åka med en av dom anställda på företaget jag sökt jobb på, ska bli väldigt roligt, lärorikt och intressant. Och sen på eftermiddagen bär det av till Göteborg för en träff med anställningschefen. Kommer bli riktigt bra, det är jag säker på ! :)

Allt känns bara så grymt bra just nu! :) Livet leker, och jag njuter varje sekund :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar